3.0 TDI CRT – основні проблеми

CRT – нові двигуни сучасності: три-літрові двигуни від Volkswagen, зокрема для моделей Audi. Що можна про них сказати? Це новий, сучасний і потужний двигун, але, на жаль, його ресурс не такий тривалий, як у попередників. Термін служби без капітальних вкладень у цей двигун складає приблизно 200-250 тисяч кілометрів, тоді як попередні моделі могли служити до 300 тисяч. Новий двигун розроблений більш комерційно.

3.0 TDI CRT - основні проблеми

Основні проблеми й особливості цього двигуна наступні:

  1. Проблеми з масляним насосом. Однією з найпоширеніших несправностей є заїдання масляного насоса. Це відбувається тоді, коли водій різко натискає на педаль газу. У такому випадку насос не встигає перемикнутися на високий контур, що може призвести до заклинювання колінчастого вала. Зазвичай, така поломка потребує або заміни двигуна, або капітального ремонту, який включає заміну вала і відновлення постелі колінвалу. Проблема значна, але її можна вирішити, і після ремонту вона більше не виникатиме.

  2. Стук в ГРМ. На пробігу в 150-250 тисяч кілометрів може з’явитися стук в системі газорозподільного механізму. Цей стук походить від розподільних валів, а точніше – від шайб, які можуть зношуватися і прокручуватися, що вимагає повторного регулювання або навіть заміни на нові деталі.

Ці основні нюанси варто врахувати перед покупкою.


Наш Тік-Ток

3.0 TDI CRT – основні проблеми

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Київ,
Княгині Інгигерди 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.