Друзі, одне із самих складних та незрозумілих питань на автосервісі – це скрип гальмівних колодок.
Цей скрип відчував напевно кожний власник автомобіля і досить сильно з боровся, щоб його подолати.
Давайте розберемо це питання більш глибокого і спробуємо розібратися, що саме спричиняє скрип гальмівних колодок, які краще гальмівні колодки потрібно ставити, чи варто переплачувати за оригінал і які моменти впливають на скрип гальмівних колодок?
Гальмівна система – дуже важлива річ в кожному автомобілю.

Як можна підпалити колодки? – дуже просто, інтенсивно використовувати педаль гальмування, міський режим їзди – постійно натискати на педаль тормоза і не давати колодкам охолонути. Тобто може трапитися все що завгодно. Коли у нас виникають такі проблеми, ми стараємося з клієнтами спілкуватися, показувати, розказувати, знімати детальні відео і приходити до чогось. Коли люди просто перегрівають топові гальмівні системи чи оригінальний гальмівні системи – саме колодки та диски ми встановлюємо більш посиленні, а саме диск з додатковим охолодженням, тобто з перфорацією і керамічні гальмівні колодки. Керамічні гальмівні колодки від звичайних відрізняються тим, що в основі є керамічний склад, який допомагає не перегріватись колодкам при високих навантаженнях.
Не всі власники авто розуміють, що їм краще вибрати.
Коли вони купують нові гальмівні диски чи колодки, зазвичай вони дивляться по своєму бюджету дорогі чи дешеві, але вони мали б задумуватися, що якщо ти активно використовуєшь авто та любишь “навалити” – що краще переплатити і поставити більш усилену гальмівну систему. Тоді в тебе не буде проблем і все буде нормально працювати.
Давайте розберемо гальмівні колодки стосовно дешевих і більш середніх брендів.

Дешева гальмівна колодка по структурі і по складу відрізняється кількістю твердих металів, твердої складової сировини в самій колодці. Як правило такі колодки будуть служити довго, по тій причині, що вони не зношується і не пилять, тому що в них дуже велика кількість твердого складу. Ви навіть можете перевірити це самі – взяти магніт, взяти більш дорогу колодку і дешеву, прикасти і подивитися як магнітиться дешева колодка і як магнітиться дорога. Ви будете реально здивовані, тому що були випадки, що дешева колодка навіть просто держиться на магніті – це говорить про те, що там просто метал. І відповідно дешева колодка майже не пилить і майже не зношується – бо вона по своїй твердій структурі зношою просто гальмівний диск.
Дорога колодка буде гарно тормозити і вона буде пилити. То, що колодка пилить – це нормально, звичайно колодка буде пилити. Якщо Ви не хочете, щоб колодки пилили – візьміть собі кераміку і у Вас не буде ніяких проблем.
Правильно підходьте до заміни гальмівних дисків та колодок на своєму авто, завжди спілкуйтеся з майстрами, які Вам рекомендують гальмівні системи, гальмівні колодки та диски по своєму стилю водіння, щоб правильно підібрати для Вас гальмівну систему.
Заміна колодок ваг київ, заміна колодок ауді київ, заміна колодок фольцваген київ, заміна колодок порше київ





Залишити відповідь