На Audi Q7 штатно або як опція може бути встановлена пневматична підвіска з можливістю регулювання кліренсу.
Типові несправності пневмопідвіски Audi Q7
З часом власники автомобілів стикаються з проблемою нерівномірної роботи пневмопідвіски. Найчастіше це проявляється, коли водій хоче знизити кліренс до мінімуму або перевести підвіску з позашляхового режиму в стандартний. У таких випадках автомобіль може не опускатися взагалі або робити це нерівномірно, створюючи враження, що один із амортизаторів заклинило.
Насправді ж у конструкції амортизаційної стійки передбачено клапан залишкового тиску, який не дає випустити повітря до рівня, що може пошкодити пневмобалон. З часом механізм цього клапана зношується, і в певний момент може перестати працювати належним чином, блокуючи вихід повітря. Це заважає опусканню автомобіля.

Ремонт клапана залишкового тиску
Заміна клапана залишкового тиску не є складною, якщо у вас є спеціальний інструмент. Однак реагенти, якими обробляють дороги, створюють додаткові труднощі. Справа в тому, що корпус пневмобалона виготовлений з алюмінієвого сплаву, тоді як клапан має металеву різьбову частину з гальванічним покриттям. Внаслідок хімічної реакції ці дві деталі можуть з’єднатися настільки, що для демонтажу клапана доводиться видаляти різьбову частину механічно.
У половині випадків це вимагає зняття амортизаційної стійки, висвердлювання пошкодженої різьби та її відновлення. Після завершення робіт рекомендується провести калібрування рівня підвіски для забезпечення її коректної роботи.
Діагностика та ремонт пневмопідвіски Audi Q7 у Києві
Якщо ви зіткнулися з описаними проблемами, звертайтеся до нас на сервіс. Ми проводимо повну діагностику підвіски Audi Q7, надаємо рекомендації та виконуємо якісний ремонт із гарантією.
Наші майстри готові відповісти на всі ваші запитання, розрахувати вартість робіт і підготувати персональну пропозицію. Заповнюйте форму зворотного зв’язку або телефонуйте за номером:
📞 +380 95 525 54 05
Довірте свій автомобіль професіоналам!





Залишити відповідь