Топові двигуни серії EA839: бензинові та дизельні версії
1. Найкращі бензинові двигуни EA839 (TFSI)
1.1. 3.0 TFSI (DLZA, DCPC, CREC)
- Потужність: 340–380 к.с.
- Автомобілі: Audi S4, S5, S7, A6, A7, Q7, Porsche Macan S
- Особливості:
- Турбований V6 із комбінованим уприскуванням (MPI + TFSI)
- Висока надійність при правильному обслуговуванні
- Відмінний потенціал для Stage 1-2 (до 450–500 к.с.)
- Один із найкращих варіантів для тюнінгу та динамічної їзди
1.2. 3.0 TFSI (CWGD, CWGB)
- Потужність: 354–380 к.с.
- Автомобілі: Audi S4, S5, S7, Porsche Macan GTS
- Особливості:
- Покращена версія CREC
- Ідеально підходить для Stage 2+ (500+ к.с.)
- Витривалий мотор, мінімальні проблеми з рокерами

1.3. 2.9 TFSI (DAZA, DECA)
- Потужність: 450–480 к.с.
- Автомобілі: Audi RS4, RS5, RS7, Porsche Panamera 4S
- Особливості:
- Найкращий двигун серії для глибокого тюнінгу
- Легко виходить на 600+ к.с.
- Надійніші рокери порівняно з 3.0 TFSI
- Використовується у спортивних RS-моделях і Porsche
2. Найкращі дизельні двигуни EA839 (TDI)
2.1. 3.0 TDI (DPAA, DPCA)
- Потужність: 286–300 к.с.
- Автомобілі: Audi A6, A7, A8, Q7, Porsche Cayenne Diesel
- Особливості:
- Економний розхід пального
- Висока надійність (ресурс до 400 000 км)
- Гарний потенціал для Stage 1 (330–350 к.с.)
- Мінімальні проблеми із сажовим фільтром (DPF)
2.2. 3.0 TDI (DTUA, DTUB)
- Потужність: 340 к.с.
- Автомобілі: Audi S6, S7, SQ5
- Особливості:
- Biturbo-дизель із відмінною витривалістю
- Великий потенціал для чіп-тюнінгу (до 420 к.с.)
- Ідеальний баланс між потужністю та економічністю
3. Підсумок – найкращі мотори EA839
| Двигун | Кращий у чому? | Стокова потужність | Потенціал тюнінгу |
|---|---|---|---|
| 2.9 TFSI (DAZA) | Найпотужніший бензиновий (RS) | 450–480 к.с. | 600+ к.с. |
| 3.0 TFSI (CWGD) | Найкращий для Stage 2 | 354–380 к.с. | 500+ к.с. |
| 3.0 TDI (DPAA) | Найнадійніший дизель | 286–300 к.с. | 350+ к.с. |
| 3.0 TDI (DTUA) | Найкращий дизель для тюнінгу | 340 к.с. | 420+ к.с. |
Найкращий вибір для повсякденної експлуатації:
- 3.0 TDI (DPAA, DPCA) – надійний, економічний, великий ресурс
- 3.0 TFSI (DLZA, CWGD) – потужний, без суттєвих проблем
- 2.9 TFSI (DAZA) – ідеальний для RS-моделей та глибокого тюнінгу
Максимальний потенціал тюнінгу – 2.9 TFSI DAZA або 3.0 TFSI CWGD.
Оптимальний вибір для надійності та економії – 3.0 TDI DPAA.





Залишити відповідь