Чи потрібно адаптувати рульову рейку після ремонту?

Так, після ремонту рульової рейки рекомендується виконати адаптацію, особливо якщо автомобіль оснащений електропідсилювачем керма (EPS) або системою Servotronic.

Чи потрібно адаптувати рульову рейку після ремонту?

Коли необхідна адаптація?

  • Після заміни або ремонту рульової рейки (реставрація, заміна втулок, підшипників).

  • При заміні електропідсилювача керма (EPS).

  • Після перепрошивки блоку керма або скидання помилок.

  • Після робіт, що впливають на геометрію підвіски (розвал-сходження, заміна тяг).

Навіщо потрібна адаптація?

  • Забезпечує коректну роботу підсилювача керма без зайвих зусиль чи люфтів.

  • Виключає появу помилок (червоний або жовтий значок керма на панелі приладів).

  • Гарантує стабільне повернення керма у вихідне положення.

  • Забезпечує правильну реакцію ESP/ABS на кути повороту.

Як виконати адаптацію?

  1. Через сервісне ПЗ – VCDS (VAG-COM), ODIS, Delphi або аналогічні програми.

  2. Ручний метод (актуальний для деяких моделей VAG):

    • Повернути кермо вліво до упору, утримувати 2-3 секунди.

    • Повернути вправо до упору, утримувати 2-3 секунди.

    • Встановити кермо у центральне положення.

    • Заглушити та знову запустити двигун.

Якщо після адаптації кермо тягне вбік або загоряється індикатор помилки, слід перевірити розвал-сходження та зчитати коди помилок за допомогою діагностичного сканера.


Наш Тік-Ток

Чи потрібно адаптувати рульову рейку після ремонту?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Київ,
Княгині Інгигерди 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.