Покупка авто з пробігом — це завжди вибір між вартістю, надійністю та подальшими витратами на обслуговування. У концерну VAG чимало моторів, однак лише деякі з них дійсно заслужили репутацію довговічних і невибагливих у догляді. Пропонуємо вашій увазі добірку з п’яти двигунів, які вирізняються простотою конструкції, помірною ціною на запчастини та перевіреною витривалістю.

1. 1.6 MPI (BSE, BSF, CWVA)
Тип: атмосферний бензиновий двигун
Об’єм: 1.6 л / Потужність: 102–110 к.с.
Чому варто обрати:
-
Надійна класична конструкція без турбіни;
-
Чудово працює з ГБО;
-
Легко та недорого обслуговується;
-
Справно служить навіть при високому пробігу.
На що звернути увагу:
-
Посередня динаміка;
-
Збільшена витрата пального в місті.
📌 Ідеально підходить для моделей Skoda Octavia, VW Golf, Polo або SEAT з АКПП чи МКПП.

2. 1.9 TDI (ALH, BXE, BLS)
Тип: турбодизель
Об’єм: 1.9 л / Потужність: 90–105 к.с.
Сильні сторони:
-
Один із найнадійніших дизельних моторів VAG;
-
Економічний у плані пального;
-
Має просту й довговічну будову;
-
Без проблем долає понад 400 тис. км пробігу.
Можливі недоліки:
-
Випускався переважно до 2010 року;
-
Потребує уваги до турбіни та паливної системи.
📌 Оптимальний варіант для економної щоденної експлуатації.

3. 2.0 FSI (AXW, BLR, BVY)
Тип: атмосферний бензиновий двигун
Об’єм: 2.0 л / Потужність: 150 к.с.
Переваги:
-
Гарне поєднання потужності та надійності;
-
Турбіна відсутня — менше ризиків;
-
Сумісний з ГБО.
Особливості експлуатації:
-
Вразливий до неякісного пального;
-
Існує ризик появи нагару на клапанах.
📌 Хороша альтернатива для тих, хто шукає потужний атмосферник замість турбодвигуна.

4. 1.8T 20V (AGU, AUM, AUQ)
Тип: бензиновий турбований двигун
Об’єм: 1.8 л / Потужність: 150–180 к.с.
Плюси:
-
Одна з легенд серед VAG-двигунів із турбіною;
-
Має великий потенціал для тюнінгу;
-
Надійний за умови правильного догляду.
Мінуси:
-
Переважно старі моделі (до 2005 р.);
-
Потребує якісного обслуговування (олія, турбіна).
📌 Ідеальний вибір для поціновувачів динаміки за розумні гроші.

5. 2.0 TDI CR (CBAA, CJAA, CFHC)
Тип: дизель із системою Common Rail
Об’єм: 2.0 л / Потужність: 140–170 к.с.
Що отримуєте:
-
Сучасний дизель із низькою витратою пального;
-
Впевнена динаміка;
-
Висока надійність за належного догляду.
Слабкі місця:
-
Вимагає регулярного обслуговування (EGR, сажовий фільтр);
-
Висока вартість ремонту у випадку проблем з ТНВД чи форсунками.
📌 Гарний варіант для тривалих поїздок і міжміських маршрутів.
На завершення
Обираючи авто з пробігом, не завжди варто гнатися за максимальною потужністю. Часто набагато вигідніше придбати перевірений атмосферник чи дизель, який без зайвих витрат прослужить довго. Орієнтуйтесь не лише на модель двигуна, а й на стан конкретного авто, історію його обслуговування та своєчасність сервісу.





Залишити відповідь