Як влаштовано Audi e-tron: будова електромотора та батареї

Audi e-tron — це повноцінний електромобіль преміум-класу, побудований за принципами quattro, але з інноваційним електроприводом. У ньому гармонійно поєднуються два електродвигуни, високотехнологічна батарея, система рекуперації та керування енергією. У цьому матеріалі розберемося, як влаштовані головні елементи, що роблять e-tron таким потужним і надійним.

Як влаштовано Audi e-tron: будова електромотора та батареї

Загальна архітектура Audi e-tron

Платформа: модифікована MLB-Evo, адаптована під електропривід
Тип приводу: повний (quattro), два електродвигуни — на передній та задній осі
Система напруги: 396 В
Акумулятор: літій-іонний, з рідинним охолодженням
Ємність: 95 кВт·год загальна, з них ~86,5 кВт·год — доступна для використання


Будова електромотора: технологія ASM у дії

Тип двигунів: асинхронні електромотори (ASM)

  • Передній двигун: допоміжний, активується за потреби для економії енергії

  • Задній двигун: основний, працює постійно для забезпечення тяги

Конструкція електродвигуна:

  • Ротор: короткозамкнений, без використання постійних магнітів — технологічно простіший та дешевший

  • Статор: мідні обмотки, які генерують магнітне поле

  • Інвертор: перетворює постійний струм з батареї у змінний для живлення статора

  • Охолодження: рідинне, через канали в корпусі двигуна

Переваги асинхронного мотора:

  • Висока надійність і зносостійкість

  • Відсутність рідкоземельних металів у конструкції

  • Ефективна робота в широкому діапазоні швидкостей і навантажень


Батарейний блок: надійність і захищеність

Розташування: вбудований у підлогу кузова, між передньою і задньою віссю

Будова:

  • 36 модулів з осередками типу 21700 (або аналогічними)

  • Система керування (BMS) контролює параметри напруги, температури й балансування

  • Активне рідинне охолодження — терморегуляція через пластини під модулями

  • Захисна конструкція: герметичний алюмінієвий корпус з багаторівневою ізоляцією


Зарядна інфраструктура

  • AC-зарядка: потужність до 11 кВт (трифазна мережа)

  • DC-зарядка: до 150 кВт через роз’єм CCS Combo 2 — 80% заряду за ≈30 хвилин


Рекуперація: повернення енергії на ходу

  • 3 рівні регенеративного гальмування (регулюються підкермовими пелюстками)

  • Підтримка “одно-педального” стилю керування

  • Пікова потужність рекуперації — до 220 кВт


Ключові особливості Audi e-tron

  • Постійний контроль температури батареї для запобігання перегріву

  • Електронна імітація quattro: передача крутного моменту між осями без механічного диференціала

  • Можливість попереднього підігріву або охолодження акумулятора перед заряджанням

Висновок

Audi e-tron — це не просто електромобіль, а технічно досконала система, де кожен компонент працює на ефективність і комфорт. Асинхронні мотори, надійна батарея та розумне енергокерування створюють враження легкої потужності і впевненості в будь-яких умовах.


Наша інста

Як влаштовано Audi e-tron: будова електромотора та батареї

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Київ,
Княгині Інгигерди 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.