Реальна витрата Audi e-tron: місто, траса та зима

Офіційні показники Audi e-tron 55 quattro у тестах WLTP виглядають привабливо — до 400 км пробігу на одному заряді. Проте в повсякденному користуванні цифри суттєво відрізняються, особливо за низьких температур. У цьому огляді — реальні дані щодо витрати енергії Audi e-tron у місті, на трасі та взимку, з прикладами з України та Європи.

Технічні характеристики (для орієнтиру):

  • Модель: Audi e-tron 55 quattro

  • Батарея: 95 кВт·год (корисна ємність — 86,5 кВт·год)

  • Привід: повний (два електродвигуни)

  • Маса авто: близько 2,5 тонни

Реальна витрата Audi e-tron: місто, траса та зима

Витрата в місті

Середній показник:
20–24 кВт·год / 100 км

Чинники, що впливають на ефективність:

  • Активна рекуперація енергії — e-tron ефективно «повертає» електрику при гальмуванні

  • Низькі швидкості та стабільний темп руху — ідеальні умови для електрокара

  • Вмикання клімат-контролю майже не впливає на витрату (+1 кВт·год максимум)

Реальний запас ходу в місті:

  • До 400 км улітку

  • 320–350 км при змішаному стилі водіння

Міські умови — найсприятливіші для e-tron.


Витрата на трасі

Середній показник:
27–31 кВт·год / 100 км
(при швидкості 110–130 км/год)

Особливості руху трасою:

  • Рекуперація майже не працює

  • Велика маса авто та неідеальна аеродинаміка — ключові чинники підвищеної витрати

  • Чим вища швидкість — тим інтенсивніше зростає споживання енергії

Реальний запас ходу:

  • 250–300 км

  • При стабільних 120 км/год — до 270 км

  • Якщо тримати 160 км/год і вище — запас ходу падає до ~200 км або навіть менше

Траса — слабке місце e-tron у плані економічності.


Витрата взимку

Середній показник:

  • Місто: 24–28 кВт·год / 100 км

  • Траса: 30–35 кВт·год / 100 км

Причини підвищеної витрати:

  • Холодна батарея втрачає ефективність

  • Працює обігрів салону та попередній підігрів акумулятора

  • Зимова гума та сніг уповільнюють рух

  • Рекуперація зменшується через слизьке покриття

Реальний запас ходу взимку:

  • У місті — 250–300 км

  • На трасі — 180–220 км

Теплова помпа суттєво допомагає, але при морозах до –10°C споживання зростає на 20–30%.

Реальна витрата Audi e-tron: місто, траса та зима

Як знизити витрату електроенергії:

  • Вмикай режим “Efficiency” — обмежує потужність і знижує навантаження на клімат-контроль

  • Прогрівай авто, коли воно під’єднане до зарядки

  • Контролюй тиск у шинах — заниження на 0,3 бару зменшує запас ходу до 20 км

  • Вміло використовуй ручну рекуперацію — особливо в місті

  • Уникай частих розгонів до 140+ км/год — витрата стрімко зростає


Висновок

Audi e-tron — надзвичайно комфортний, плавний і динамічний електрокросовер, але варто розуміти його реальні можливості. В умовах щоденної експлуатації він демонструє:

  • Високу ефективність у місті та передмісті — до 400 км

  • Помірну витрату на трасі влітку — близько 270–280 км пробігу

  • Відчутне зростання витрат взимку, але без критичних втрат, якщо правильно підготуватись

Audi e-tron — не рекордсмен з енергоощадності, але чудовий приклад балансу між технологічністю, комфортом і передбачуваністю в реальних умовах.


Наша інста

Реальна витрата Audi e-tron: місто, траса та зима

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Київ,
Княгині Інгигерди 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.