Реальна витрата пального у 2025 році: VAG 1.0 / 1.5 / 2.0 TSI, eTSI та PHEV
У 2025 році офіційні дані про споживання пального від VAG залишаються надто оптимістичними, особливо в міському циклі. Реальність, як завжди, коригується умовами — трафіком, погодою та стилем їзди.
Що ми розуміємо під “міським циклом”?
Йдеться про їзду з низькими швидкостями (low speed), короткими відрізками та частими зупинками — саме такі умови описують стандарти WLTP/NEDC. Для бензинових двигунів додається ще один фактор — робота системи очищення вихлопу (OPF), яка в місті активується найчастіше.

Реальні цифри в міському режимі
У більшості випадків реальна витрата на 20–40% вища, ніж заявлено виробником. Основні причини:
-
часті зупинки, пробки, активна система Start-Stop;
-
робота клімат-контролю, підігрівів сидінь і дзеркал;
-
холодний двигун під час коротких поїздок;
-
цикли регенерації OPF (для бензинових) або DPF/SCR (для дизелів і гібридів).
Приклади з реальних відгуків
-
Octavia 1.5 TSI (2023): у місті за холодної погоди та коротких маршрутів — близько 6.3–6.5 л/100 км, у теплу пору або за плавної їзди — 5.3–5.5 л/100 км.
-
Polo / Golf 1.0 TSI: при щільному трафіку — 7–8 л/100 км, навіть попри офіційні 5.0–5.5.
-
2.0 TSI (EA888, 190–245 к.с.): у місті — 9–11 л/100 км, залежно від коробки (DSG / quattro) та клімату.
-
eTSI (mild-hybrid): реальна економія в місті — не більше 0.4–0.6 л/100 км, ефект від рекуперації помітний лише у плавному русі без заторів.
-
PHEV (1.4 TSI + електро): у коротких поїздках майже “нульова” витрата (електрорежим), але при розрядженій батареї — 6.5–7.0 л/100 км.
Що реально впливає на витрату
-
Температура: взимку споживання зростає на 10–25%.
-
Стан OPF/DPF: забруднені фільтри викликають часті регенерації, що “з’їдає” до 0.5–1.0 л на 100 км.
-
Тиск у шинах та тип гуми: занижений тиск додає ≈ 0.3–0.5 л.
-
Стиль їзди: плавні прискорення дають помітну економію навіть без “еко-режиму”.
-
Клімат-контроль і додаткові споживачі енергії: кондиціонер або обігрів лобового скла — ще +0.3–0.6 л/100 км.
У підсумку, навіть сучасні TSI та eTSI двигуни VAG залишаються дуже ефективними, але реальна витрата у місті завжди залежить не лише від техніки, а й від умов руху. Офіційні цифри — це радше лабораторний орієнтир, тоді як реальність визначають трафік, клімат і… ваша нога на педалі газу.





Залишити відповідь