Реальні витрати пального у 2025: порівняння 1.0/1.5/2.0 TSI, eTSI та PHEV у міському циклі.

Реальна витрата пального у 2025 році: VAG 1.0 / 1.5 / 2.0 TSI, eTSI та PHEV

У 2025 році офіційні дані про споживання пального від VAG залишаються надто оптимістичними, особливо в міському циклі. Реальність, як завжди, коригується умовами — трафіком, погодою та стилем їзди.

Що ми розуміємо під “міським циклом”?
Йдеться про їзду з низькими швидкостями (low speed), короткими відрізками та частими зупинками — саме такі умови описують стандарти WLTP/NEDC. Для бензинових двигунів додається ще один фактор — робота системи очищення вихлопу (OPF), яка в місті активується найчастіше.

Реальні витрати пального у 2025: порівняння 1.0/1.5/2.0 TSI, eTSI та PHEV у міському циклі.

Реальні цифри в міському режимі

У більшості випадків реальна витрата на 20–40% вища, ніж заявлено виробником. Основні причини:

  • часті зупинки, пробки, активна система Start-Stop;

  • робота клімат-контролю, підігрівів сидінь і дзеркал;

  • холодний двигун під час коротких поїздок;

  • цикли регенерації OPF (для бензинових) або DPF/SCR (для дизелів і гібридів).


Приклади з реальних відгуків

  • Octavia 1.5 TSI (2023): у місті за холодної погоди та коротких маршрутів — близько 6.3–6.5 л/100 км, у теплу пору або за плавної їзди — 5.3–5.5 л/100 км.

  • Polo / Golf 1.0 TSI: при щільному трафіку — 7–8 л/100 км, навіть попри офіційні 5.0–5.5.

  • 2.0 TSI (EA888, 190–245 к.с.): у місті — 9–11 л/100 км, залежно від коробки (DSG / quattro) та клімату.

  • eTSI (mild-hybrid): реальна економія в місті — не більше 0.4–0.6 л/100 км, ефект від рекуперації помітний лише у плавному русі без заторів.

  • PHEV (1.4 TSI + електро): у коротких поїздках майже “нульова” витрата (електрорежим), але при розрядженій батареї — 6.5–7.0 л/100 км.


Що реально впливає на витрату

  • Температура: взимку споживання зростає на 10–25%.

  • Стан OPF/DPF: забруднені фільтри викликають часті регенерації, що “з’їдає” до 0.5–1.0 л на 100 км.

  • Тиск у шинах та тип гуми: занижений тиск додає ≈ 0.3–0.5 л.

  • Стиль їзди: плавні прискорення дають помітну економію навіть без “еко-режиму”.

  • Клімат-контроль і додаткові споживачі енергії: кондиціонер або обігрів лобового скла — ще +0.3–0.6 л/100 км.

У підсумку, навіть сучасні TSI та eTSI двигуни VAG залишаються дуже ефективними, але реальна витрата у місті завжди залежить не лише від техніки, а й від умов руху. Офіційні цифри — це радше лабораторний орієнтир, тоді як реальність визначають трафік, клімат і… ваша нога на педалі газу.


Наш Тік-Ток

Реальні витрати пального у 2025: порівняння 1.0/1.5/2.0 TSI, eTSI та PHEV у міському циклі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Київ,
Княгині Інгигерди 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.