Електроплатформи VAG: MEB, MEB+ та PPE
Volkswagen Group розвиває три базові архітектури для електромобілів: MEB, MEB+ та PPE, кожна з яких відрізняється батареями, зарядкою та тепловим менеджментом.
MEB — базова платформа
-
Моделі: VW ID.3/4/5, Škoda Enyaq iV, Cupra Born, Audi Q4 e-tron
-
Напруга: 400 В
-
Батареї: 45–82 кВт·год
-
Швидка зарядка DC: до 125 кВт
-
Запас ходу: до 550 км WLTP
-
Охолодження батареї: рідинне, з замкнутим контуром
MEB+ — швидше та ефективніше
-
Нові призматичні батареї
-
DC-зарядка до 175–200 кВт
-
Ефективний тепловий насос
-
Запас ходу до 700 км WLTP
-
Підвищена ефективність рекуперації та зменшена деградація
PPE — преміум-рівень для Audi та Porsche
-
Напруга: 800 В
-
DC-зарядка до 270 кВт (0–80% за ~20 хв)
-
Потужність: до 600+ к.с.
-
Модульна батарея з окремим контуром охолодження інверторів
-
Мінімальна деградація навіть при частій швидкій зарядці
Тепловий насос
-
Зменшує споживання енергії на 30–40%
-
Використовує залишкове тепло від мотора та батареї
-
Автоматично регулює температуру батареї для оптимальної роботи
Зарядка та деградація батарей
-
MEB: заряд до 80% оптимальний, деградація ~8–10% за 100 000 км
-
MEB+: зарядка частіше без шкоди, деградація ~5–7%
-
PPE: ефективне управління струмом, деградація ~3–5%
Поради для довговічності батареї
-
Не залишайте авто на 100% заряду тривалий час
-
Підтримуйте рівень 20–80%
-
Раз на пів року робіть діагностику та балансування елементів
-
Перевіряйте охолоджувальну рідину батареї
🚗 Висновок
-
MEB — перевірений робочий варіант для масових моделей
-
MEB+ — швидша зарядка та покращена ефективність
-
PPE — преміум-рівень для Audi та Porsche з 800 В системою
-
Головне для всіх платформ — правильне обслуговування батарей, щоб забезпечити довговічність та стабільний пробіг.






Залишити відповідь