На автомобілях марки Volkswagen часто зустрічається проблема, яка проявляється характерним хрустом у передній частині авто під час обертання керма.
Ця несправність зазвичай виникає через зношення опорних підшипників амортизаційних стійок передньої осі. Найчастіше проблема з’являється на пробігу від 30 000 до 60 000 км, причому найбільш типово — близько 50 000 км.

Опорні підшипники мають стандартну конструкцію, яка включає:
- дві обойми,
- кульки,
- сепаратор.
Однак їх особливістю є робота в горизонтальній площині за умов високих навантажень. Вони постійно витримують вагу автомобіля, а також піддаються впливу бруду, води, піску та низької якості дорожнього покриття, що значно прискорює їх зношення.
Ці деталі можна віднести до витратних матеріалів, адже вони недорогі, на ринку є якісні аналоги, а їх заміна не потребує великих фінансових чи часових витрат.
Проте, якщо продовжувати їздити з пошкодженими підшипниками, це може призвести до появи стуку та прискореного зносу інших компонентів амортизаційної стійки. У зоні ризику опиняються гумово-металеві опори та сам амортизатор. Через утворення зазору збільшується ударне навантаження на амортизатор, що з часом спричинить його поломку.
Варто зауважити, що подібні симптоми можуть бути викликані несправностями інших елементів ходової частини. Тому без професійної діагностики важко точно встановити причину.
Якщо у вас виникли схожі проблеми, запрошуємо пройти діагностику вашого Volkswagen на Mr. Driver. Ми надамо експертні рекомендації та якісно виконаємо ремонт з гарантією.





Залишити відповідь