Як правильно обкатати двигун після капремонту або свапу?

Обкатка мотора після капітального ремонту або заміни — це один із ключових етапів, від якого безпосередньо залежить ресурс і надійність силового агрегата. Саме у цей період нові деталі притираються, а всі системи поступово адаптуються до роботи в нових умовах. Якщо знехтувати цим процесом, є ризик передчасного зносу та дорогих поломок.

Як правильно обкатати двигун після капремонту або свапу?

Покрокова інструкція обкатки

1. Перші 500 км — максимальна обережність

  • Уникайте високих обертів (оптимально не більше 3 000–3 500 об/хв).

  • Не навантажуйте мотор на повну — розганяйтесь плавно, без різких стартів.

  • Час від часу змінюйте швидкість та навантаження, не рухайтесь довго в одному режимі.

  • Не використовуйте круїз-контроль.

2. Пробіг до 1 000 км — поступове збільшення навантаження

  • Дозволяється трохи активніше їхати, але уникайте виходу на червону зону тахометра.

  • Не давайте двигуну працювати під тривалим максимальним навантаженням.

  • Слідкуйте за температурою — перегрів у цей час особливо небезпечний.

3. 2 000–3 000 км — перехід до штатного режиму

  • Після 2 000 км можна дозволити собі більші оберти та більш динамічну їзду.

  • Проте до 3 000 км не варто різко навантажувати двигун, уникати гонок та агресивної експлуатації.

4. Заміна оливи після перших 500–1 000 км

  • Це критично важливо: перша заміна мастила й фільтра дозволяє видалити металічні частинки та продукти притирки.

  • Використовуйте тільки оливу, рекомендовану виробником.

5. Контроль і діагностика

  • Після пробігу близько 1 000 км варто провести перевірку через OBD, щоб переконатися у відсутності помилок.

  • Регулярно контролюйте рівень оливи, охолоджуючої рідини та герметичність системи.

6. Додаткові рекомендації

  • Не залишайте мотор довго працювати на холостих обертах.

  • Не починайте рух на непрогрітому двигуні.

  • Уникайте тривалого використання додаткового обладнання на максимумі (кондиціонер, підігріви).

Mr. Driver точно знає як правильно виконати обкатку двигуна після капремотну або заміни. 


Наша інста

Як правильно обкатати двигун після капремонту або свапу?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Київ,
Княгині Інгигерди 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.