ТОП-5 моторів VAG, які проїдуть 400+ тисяч без капремонту

У концерну VAG є кілька справжніх легенд — двигуни, здатні пройти 400 000+ км без капітального ремонту. При цьому мова не про міфи: ці мотори перевірені таксі, трасами та навіть тюнінгом. Головне — вчасне техобслуговування та якісні витратники.

ТОП-5 моторів VAG, які проїдуть 400+ тисяч без капремонту

1. 1.9 TDI (ALH / BKC / BLS / BXE)

Ресурс до капремонту: 500–700 тис. км
Тип: рядний турбодизель «четвірка»
Моделі: VW Passat B5/B6, Golf IV/V, Skoda Octavia Tour

Чому надійний: простота конструкції, паливна система з ТНВД чи насос-форсунками, економічність ~5 л/100 км.
Слабке місце: турбіна або знос ГБЦ після 400 тис. км.

✅ Найвитриваліший дизель в історії VAG.


2. 2.0 TDI (EA188 / EA288)

Ресурс до капремонту: 400–500 тис. км
Тип: рядний турбодизель
Моделі: VW Passat B6–B8, Tiguan, Audi A4–A6, Skoda Superb

Чому надійний: ремінь ГРМ, паливна система Bosch, а у версії EA288 — знижене тертя й оптимальне охолодження.
Слабке місце: EGR та DPF після 250–300 тис. км.

✅ Двигун із ресурсом вантажівки для щоденної їзди.


3. 3.0 TDI (ASB, BMK, CATA, CUAJ)

Ресурс до капремонту: 400–600 тис. км
Тип: V6 турбодизель
Моделі: Audi A6/A8/Q7, VW Touareg, Porsche Cayenne

Чому надійний: чавунний блок, ланцюговий привід ГРМ, запас міцності навіть при чип-тюнінгу.
Слабке місце: колектори впуску, сальники колінвала, витягування ланцюгів після 300 тис. км.

✅ Ідеальний мотор для далеких подорожей та буксирування.


4. 2.0 MPI (BSE, BBF, CFNA)

Ресурс до капремонту: 400–500 тис. км
Тип: атмосферний бензиновий
Моделі: VW Golf V, Jetta, Skoda Octavia A5, Touran

Чому надійний: немає турбіни, проста система ГРМ (ремінь чи ланцюг), середня витрата 7–9 л.
Слабке місце: масложер на CFNA, нестабільні холості оберти у пізніших версіях.

✅ Простий і надійний атмосферник без складної електроніки.


5. 3.0 TFSI (CGWA / CREC)

Ресурс до капремонту: 350–450 тис. км
Тип: V6 бензиновий (компресор, пізніше турбо)
Моделі: Audi A6/A7/A8, S4/S5, Q5

Чому надійний: стійкий до детонації, міцна механіка, довговічність за умови регулярного ТО.
Слабке місце: помпа та ланцюг після 200–250 тис. км, підвищені витрати на обслуговування.

✅ Найміцніший бензиновий V6 у VAG.


Загальні правила довговічності для всіх моторів:

  • заміна оливи кожні 10–12 тис. км;

  • тільки якісні фільтри та пальне;

  • своєчасна заміна навісного обладнання (ремені, ланцюги, помпи, термостати);

  • контроль температури й уникнення перегрівів.


Наш Тік-Ток

ТОП-5 моторів VAG які проїдуть 400+ тисяч без капремонту

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Контакти
Контакти
Контакти:
Київ,
Івана Дзюби 9
Київ,
Броварський пр., 44
Київ,
Віктора Некрасова 1/3
Київ,
Княгині Інгигерди 1/3
Години роботи:
  • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
  • НдВихідний

Перейти на сторінку контакти

Залишити відгук

    Вибір рейтингу:

    (Безкоштовно з мобільного)

    Передзвонити вам?


      Дякую за звернення!

      Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.