Гучна робота компресора надуву “через не своєчасну заміну оливи” та чистка системи впуску Audi S4 3.0 TFSI
  • Автомобіль: Audi S4 3.0 TFSI
  • Рік: 2015

Гучна робота компресора надуву "через не своєчасну заміну оливи" та чистка системи впуску

Audi 3.0 TFSI (EA837 Supercharged) — сервіс компресора і впуску

2015 р. | Роботи:

  • Усунення шумної роботи компресора Eaton TVS

  • Сервіс оливи в нагнітачі

  • Чистка впускних клапанів горіхострумом


📌 Скарги клієнта

  • Гучний, “шурхотливий” компресор на холодну та при навантаженні

  • Вібрації на середніх обертах

  • Нестабільна тяга та втрата еластичності

  • Видимий нагар у впуску

Причина: несвоєчасна заміна оливи в компресорі + забруднені впускні клапани (особливість прямого впорску TFSI).


🔍 Діагностика

  • Слуховий контроль → явний шум підшипників компресора

  • Підвищений люфт приводу

  • Сліди оливи у впуску → неправильна робота PCV

  • Бороскопія клапанів → значний нагар

  • Адаптації суміші LTFT +8.2% (вище норми)

Класика EA837 + TVS при “масло на весь строк служби”.


🛠 Виконані роботи

  1. Сервіс компресора Eaton TVS

    • Злив затемненої оливи

    • Промивка магістралі

    • Заправка OEM-оливи Eaton

    • Перевірка підшипників і магнітної муфти

  2. Горіхоструминна чистка впуску

    • Демонтаж колектора

    • Чистка каналів і клапанів

    • Промивка тракту

    • Установка нової прокладки

  3. Контроль PCV / підсосу

    • Перевірка мембрани вентиляції картера

    • Очищення вентиляційних каналів

Використані оригінальні матеріали:

  • Прокладка колектора 06E 129 717 F

  • Олива Eaton Supercharger Oil OEM

  • Герметик VAG D 176 404 A2

  • Очисний комплект впуску VAG spec

OEM — обов’язково, на TVS компресорах будь-які аналоги “вбивають” підшипник.


⚙️ Результати після сервісу

  • Шум компресора → тиха, рівномірна робота ✅

  • LTFT → +1.9% (в нормі) ✅

  • Тяга → рівна і стабільна ✅

  • Холодний старт → без гулу ✅

  • Температури, наддув, детонація — у нормі


Підсумок

  • Компресор Eaton TVS врятовано, ресурс вузла відновлено

  • Впуск чистий, суміш стабільна

  • Авто відновило жвавий, S-характер: тягне рівно й агресивно


🧠 Рекомендації майстра

  • Заміна оливи в компресорі кожні 80–100 тис. км (не “for life”)

  • Горіхострум впуску раз на 120–160 тис. км

Ігнорування цих процедур → шум, нагар, детонація і передчасний знос нагнітача.


Наш інста

Гучна робота компресора надуву "через не своєчасну заміну оливи" та чистка системи впуску Audi S4 3.0 TFSI

-50% на заміну оливи КПП до кінця грудня🤟
Mr. Driver - з думкою про Вас!


    Інші роботи з ремонту AUDI

    Audi Q7 2021 — 3.0 TFSI EA839 Робота: Капітальний ремонт паливної системи після помилкового заливання дизельного ...

    Детальніше

    Audi Q5 2018 — 2.0 TFSI EA888 Gen3B Робота: Заміна основного радіатора охолодження (Main Coolant Radiator) 📌 ...

    Детальніше

    Встановлення гібридного наддувного модуля (Hybrid Supercharger Upgrade) Двигун: 3.0 TFSI EA837Тип модернізації: ...

    Детальніше
    Контакти
    Контакти
    Контакти:
    Київ,
    Івана Дзюби 9
    Київ,
    Броварський пр., 44
    Київ,
    Віктора Некрасова 1/3
    Київ,
    Княгині Інгигерди 1/3
    Години роботи:
    • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
    • НдВихідний

    Перейти на сторінку контакти

    Залишити відгук

      Вибір рейтингу:

      (Безкоштовно з мобільного)

      Передзвонити вам?


        Дякую за звернення!

        Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.