Капітальний ремонт двигуна з заміною поршньової групи Volkswagen Passat B8 2.0 TDI
  • Автомобіль: Volkswagen Passat B8 2.0 TDI
  • Рік: 2019

Капітальний ремонт двигуна з заміною поршньової групи

Капітальний ремонт двигуна 2.0 TDI EA288 EVO (Volkswagen Passat B8)


1. Загальні відомості

  • Автомобіль: Volkswagen Passat B8

  • Рік випуску: 2019

  • Двигун: 2.0 TDI EA288 EVO (DFHA, DFGA, DFFA)

  • Тип: Турбодизель, Common Rail

  • Пробіг: 380 000 км

На такому пробігу капітальний ремонт двигуна — стандартна та виправдана процедура. При правильному виконанні це дозволяє подовжити ресурс двигуна ще на 300–400 тис. км.


2. Причини капремонту

Основні ознаки та передумови для проведення ремонту:

  • Зношення циліндрів, поршнів, поява задирів

  • Надмірна витрата моторної оливи

  • Падіння компресії

  • Сторонні звуки при роботі — стукіт поршнів або клапанів

  • Історія перегріву двигуна

  • Вичерпаний загальний ресурс вузла


3. Що входить у капремонт з заміною поршневої групи

КомпонентДія/Примітка
ПоршніЗаміна на нові оригінальні або ковані
Поршневі кільцяЗабезпечення ущільнення камери згоряння
Шатунні та корінні вкладишіПеревірка, шліфування або заміна
КолінвалДіагностика, шліфування при потребі
Головка блоку циліндрівПеревірка герметичності, клапани, напрямні
Клапани, сальники клапанівЗаміна за ознаками зносу або підгару
Прокладка ГБЦНовий оригінал
ТурбінаДіагностика, можлива заміна CHRA
Комплект ГРМЛанцюг/ремінь, ролики, натягувач
Помпа охолодженняЗаміна рекомендована
Система EGR, впуск, турбінаПовне очищення
Прокладки та сальникиПовна заміна комплекту

4. Рекомендовані бренди комплектуючих

  • Оригінальні OEM компоненти: VW/Audi Group

  • Поршнева група та ущільнення: Mahle, Kolbenschmidt, Elring

  • Вкладиші: Glyco

  • Для тюнінгу: Mahle Motorsport, CP Pistons


5. Особливості ремонту EA288 EVO

  • Колінвал обов’язково перевіряється на биття та знос шийок

  • Форсунки Common Rail варто протестувати або реставрувати

  • Якщо двигун знімається разом з трансмісією (DQ381), обов’язкова заміна масла в коробці передач


6. Бюджет ремонту

Стаття витратОрієнтовна сума ($)
Запчастини (поршні, ГРМ, ущільнення)1800–3000
Ремонт головки блоку, шліфування500–800
Робота з демонтажу/зборки1500–2500
Турбіна, EGR, додаткові роботи500–1000
Разом4300–7000

Висновок

  • На Volkswagen Passat B8 з двигуном 2.0 TDI EA288 EVO капітальний ремонт після 380 тис. км — логічне рішення для відновлення ресурсу.

  • Заміна поршневої групи, повне обслуговування ГБЦ і очищення впускної системи — ключ до довговічності.

  • Ремонт варто проводити лише з використанням якісних деталей і перевіреними спеціалістами.


Наш Тік-Ток

Капітальний ремонт двигуна з заміною поршньової групи Volkswagen Passat B8 2.0 TDI

-50% на заміну оливи КПП до кінця грудня🤟
Mr. Driver - з думкою про Вас!


    Інші роботи з ремонту VOLKSWAGEN

    Volkswagen Golf R 2019 — 2.0 TFSI EA888 Gen3 Робота: Горіхоструменна чистка впускних клапанів + заміна системи ...

    Детальніше

    Volkswagen Golf 2013 — 1.6 TDI Робота: Розвал-сходження / регулювання геометрії підвіски 📌 Причина звернення ...

    Детальніше

    Volkswagen Sharan 2.0 TDI Пробіг: 210 000 кмДвигун: 2.0 TDI EA189 (CFHC / CFFB)Робота: Повна заміна комплекту ГРМ 📌 ...

    Детальніше
    Контакти
    Контакти
    Контакти:
    Київ,
    Івана Дзюби 9
    Київ,
    Броварський пр., 44
    Київ,
    Віктора Некрасова 1/3
    Київ,
    Княгині Інгигерди 1/3
    Години роботи:
    • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
    • НдВихідний

    Перейти на сторінку контакти

    Залишити відгук

      Вибір рейтингу:

      (Безкоштовно з мобільного)

      Передзвонити вам?


        Дякую за звернення!

        Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.