Ремонт двигуна Audi RS5 з заміною колінчастого вала 2.9 TFSI Biturbo
  • Автомобіль: Audi RS5 2.9 TFSI Biturbo
  • Рік:  2020

Ремонт двигуна з заміною колінчастого вала

Ремонт двигуна Audi RS5 (2020) з заміною колінчастого вала

Двигун: 2.9 TFSI Biturbo (код DECA/DAZA)
Потужність: близько 450 к.с.


Ремонт двигуна Audi RS5 2.9 TFSI Biturbo — це відповідальна і складна операція, адже цей V6 мотор має високу термонавантаженість і складну конструкцію. Особливо при активній експлуатації двигун може піддаватися перегріву, що призводить до деформації або мікротріщин у колінчастому валу, порушення геометрії постелей і зносу вкладишів. У найгіршому випадку це може спричинити проворот вкладиша та заклинювання.


Основні характеристики двигуна EA839 2.9 TFSI Biturbo:

ПараметрЗначення
Код двигунаDECA / DAZA
КонфігураціяV6, 90°, Twin Turbo, бензин
Потужність~450 к.с.
Матеріал блокуАлюміній з лазерним APS покриттям
Привід ГРМЛанцюг, розташований ззаду двигуна
ТурбіниВбудовані у V-подібний блок

Етапи заміни колінчастого вала:

  1. Зняття двигуна з кузова
    Для доступу до колінвала потрібне повне зняття силового агрегату та розбирання — зняття ГБЦ, піддону, маховика, приводів балансирних валів.

  2. Діагностика блоку
    Перевірка на мікротріщини, овальність постелей, стан поверхонь під вкладиші. Виробляється шліфування і контроль геометрії. Часто виконується гільзування після перегріву через пошкодження APS-покриття.

  3. Заміна колінвала
    Використовується новий або відновлений вал (за VIN або кодом двигуна). Оглядаються і шліфуються або замінюються шатуни. Встановлюються нові шатунні та корінні вкладиші.

  4. Заміна супутніх компонентів
    Обов’язково нові болти шатунів і кришок корінних вкладишів, комплект прокладок і сальників, а також ланцюг ГРМ і натягувачі (якщо пробіг понад 100-150 тис. км). Рекомендується також замінити масляний насос, особливо після перегріву.


Важливі рекомендації:

  • Заміна колінвала без контролю стану постелі блоку і геометрії — високий ризик.

  • Двигун EA839 дуже чутливий до якості мастила і тиску оливи — після ремонту необхідна перевірка системи мастила.

  • Після ремонту потрібно провести обкатку: не більше 3000 об/хв протягом перших 500–800 км. Перша заміна масла — після 500 км пробігу.


Додатково рекомендується:

  • Замінити маслозйомні ковпачки.

  • Перевірити стан ГБЦ: клапани, напрямні, наявність тріщин.

  • Замінити охолоджувач масла, який може бути забруднений або пошкоджений після перегріву.


Цей ремонт потребує високої кваліфікації і точності, тому довіряйте тільки досвідченим фахівцям з відповідним обладнанням.


Наша інста

Ремонт двигуна Audi RS5 з заміною колінчастого вала 2.9 TFSI Biturbo

-50% на заміну оливи КПП до кінця грудня🤟
Mr. Driver - з думкою про Вас!


    Інші роботи з ремонту AUDI

    Audi Q7 2021 — 3.0 TFSI EA839 Робота: Капітальний ремонт паливної системи після помилкового заливання дизельного ...

    Детальніше

    Audi Q5 2018 — 2.0 TFSI EA888 Gen3B Робота: Заміна основного радіатора охолодження (Main Coolant Radiator) 📌 ...

    Детальніше

    Встановлення гібридного наддувного модуля (Hybrid Supercharger Upgrade) Двигун: 3.0 TFSI EA837Тип модернізації: ...

    Детальніше
    Контакти
    Контакти
    Контакти:
    Київ,
    Івана Дзюби 9
    Київ,
    Броварський пр., 44
    Київ,
    Віктора Некрасова 1/3
    Київ,
    Княгині Інгигерди 1/3
    Години роботи:
    • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
    • НдВихідний

    Перейти на сторінку контакти

    Залишити відгук

      Вибір рейтингу:

      (Безкоштовно з мобільного)

      Передзвонити вам?


        Дякую за звернення!

        Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.