Ремонт турбокомпрессора Golf 6 GTI
  • Автомобіль: Golf 6 GTI
  • Рік: 2015

Ремонт турбокомпрессора

Основні ознаки несправності турбіни на двигунах VW Golf GTI (1.8T, 2.0 TFSI, 2.0 TSI):

  1. Втрата потужності – слабкий розгін, зменшена динаміка автомобіля.
  2. Дим із вихлопної труби:
    • Синій дим – витік масла через зношене ущільнення турбіни.
    • Чорний дим – проблема з перерозподілом пального або недостатньою кількістю повітря.
    • Білий дим – можливе попадання рідини (може бути охолоджуюча рідина або зношене ущільнення).
  3. Незвичні звуки – свист, скрегіт або виття при роботі турбіни.
  4. Збільшена витрата оливи – турбіна може спалювати масло через зношені ущільнення або інші механічні проблеми.
  5. Помилки на OBD:
    • P0299 – недостатній тиск наддуву.
    • P0234 – перевищений тиск наддуву.

💡 Рекомендація: Якщо помилки з'являються разово, спершу перевірте клапани управління турбіною та впускний тракт перед розбиранням самої турбіни.


Причини виходу з ладу турбіни:

  • Неякісне масло або несвоєчасна його заміна – погіршує змазку турбіни, що може призвести до перегріву та зносу.
  • Перегрів турбіни через неправильне охолодження – коли турбіна не охолоджується належним чином, її компоненти можуть перегріватися та виходити з ладу.
  • Попадання сторонніх предметів у впуск або вихлоп – може пошкодити турбіну або її лопатки.
  • Витік масла через зношені ущільнення – спричиняє підвищену витрату оливи та погіршує роботу турбіни.
  • Проблеми з клапаном N75 (клапан управління наддувом) – неправильна робота цього клапана може призвести до неповного чи надмірного наддуву.

Етапи ремонту турбіни:

1️⃣ Діагностика стану турбіни:

  • Перевірка рівня масла та стану впускних патрубків.
  • Візуальний огляд на люфт крильчатки турбіни (перевірка, чи не має люфту в роторах турбіни, що може свідчити про знос).
  • Тестування тиску наддуву через OBD за допомогою сканера (VCDS).
  • Перевірка актуатора турбіни та клапана N75 на правильність роботи.

2️⃣ Проведення ремонту:

  • Заміна пошкоджених компонентів (клапанів, ущільнень, актуатора).
  • Чистка турбіни (якщо проблема з накопиченням вуглецю або засміченням).
  • Заміна масла та фільтра (щоб забезпечити правильну роботу турбіни в майбутньому).

Вартість ремонту турбіни:

  • Ремонт турбіни (заміна ущільнень, чистка) – 500-1000$ в залежності від складності роботи.
  • Заміна турбіни – від 1000$ до 2500$ (це може включати нову турбіну або відновлення старої).
  • Роботи по ремонту на СТО – 200-500$.

Загальна вартість ремонту або заміни турбіни на VW Golf GTI залежить від типу пошкодження і вартості запасних частин.


Наша інста

Ремонт турбокомпрессора Golf 6 GTI

-50% на заміну оливи КПП до кінця грудня🤟
Mr. Driver - з думкою про Вас!


    Інші роботи з ремонту VOLKSWAGEN

    Volkswagen Golf R 2019 — 2.0 TFSI EA888 Gen3 Робота: Горіхоструменна чистка впускних клапанів + заміна системи ...

    Детальніше

    Volkswagen Golf 2013 — 1.6 TDI Робота: Розвал-сходження / регулювання геометрії підвіски 📌 Причина звернення ...

    Детальніше

    Volkswagen Sharan 2.0 TDI Пробіг: 210 000 кмДвигун: 2.0 TDI EA189 (CFHC / CFFB)Робота: Повна заміна комплекту ГРМ 📌 ...

    Детальніше
    Контакти
    Контакти
    Контакти:
    Київ,
    Івана Дзюби 9
    Київ,
    Броварський пр., 44
    Київ,
    Віктора Некрасова 1/3
    Київ,
    Княгині Інгигерди 1/3
    Години роботи:
    • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
    • НдВихідний

    Перейти на сторінку контакти

    Залишити відгук

      Вибір рейтингу:

      (Безкоштовно з мобільного)

      Передзвонити вам?


        Дякую за звернення!

        Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.