Заміна двигуна на БУ Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
  • Автомобіль: Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
  • Рік: 2010

Заміна двигуна на БУ

Volkswagen Passat B6 — заміна двигуна на Б/У агрегат

2010 р. | 2.0 TDI (CBAB / CBBB)
Роботи:

  • Заміна двигуна на контрактний

  • Обов’язкові заміни під час інсталяції: ГРМ, помпа, масло та фільтри, антифриз, паливний фільтр, прокладки впуску/випуску


📌 Передумови / скарги

  • Втрата компресії

  • Металевий шум з нижньої частини двигуна

  • “Дизельний нокінг”

  • Підвищений розхід масла (до 1 л/1000 км)

  • Димність при навантаженні

  • Помилка по тиску масла

Попередній мотор мав масляний голод, знос ЦПГ та колінвалу — економічно недоцільний капремонт.


🔍 Діагностика перед рішенням

  • Ендоскопія: задири у 2-му та 4-му циліндрах

  • Компресія: низька на 2-х циліндрах

  • Вкладиші: значне зношення після зняття піддона

  • Емульсія на кришці: порушена циркуляція масла

  • Турбіна: люфт ротора перевірено

Рішення клієнта: заміна двигуна на контрактний агрегат.


🛠 Виконані роботи

1. Демонтаж старого двигуна

  • Злив технічних рідин

  • Демонтаж коробки та приводів

  • Зняття старого агрегата

  • Оцінка стану навісного обладнання

2. Встановлення контрактного двигуна

  • Двигун протестований перед установкою

  • Перевстановлення навісного обладнання: ТНВД, генератор, компресор кондиціонера, турбіна (ревізія + заміна масла у CHRA)

3. Обов’язкові заміни під час інсталяції

  • ГРМ (ремінь + ролики + помпа)

  • Масло та фільтр 507.00

  • Антифриз G12 EVO

  • Паливний фільтр

  • Очищення впуску EGR / клапана

  • Перевірка сажового фільтра

  • Нові прокладки впуску / випуску

4. Пуск та адаптації

  • Перший запуск — тиск масла у нормі

  • Адаптація паливної системи

  • Тест холодного та гарячого запуску

  • Перевірка корекцій по форсунках

  • Діагностика без помилок

Використані оригінальні матеріали VAG:

Деталь / МатеріалOEM
Комплект ГРМ03L 198 119 F
Помпа03L 121 011
Масляний фільтр03N 115 562
Антифриз G12 EVOG 12E 050 A2
ОливаVW 507.00 OEM
Паливний фільтр3C0 127 434
Прокладки впуск/випускOEM

Двигун встановлений без “перебросів поршнів” та “колхоз-міксу”. Повна культура заміни.


⚙️ Післяробоча перевірка

ПараметрРезультат
КомпресіяРівномірна ✅
Корекції по форсункахВ межах допуску ✅
Тиск маслаСтабільний ✅
Тест-драйвБез ривків і диму ✅
ДимністьНорма ✅
Сторонні шумиВідсутні ✅

Результат

  • Авто повністю повернулося в експлуатацію

  • Чистий запуск, стабільна тяга

  • Нормальна робота на холодну та гарячу

  • Гарантія на роботу


🧠 Коментар майстра

  • При заміні двигуна завжди міняємо ГРМ, масло, фільтри та оглядаємо навісне.

  • Контрактний мотор — ефективне рішення лише з правильною підготовкою.

  • Особливо для 2.0 TDI CBAB / CBBB:

    • ресурс залежить від масла

    • PCV та EGR критичні

    • ТНВД + форсунки повинні бути у нормі


Наш Тік-Ток

Заміна двигуна на БУ Volkswagen Passat B6 2.0 TDI

-50% на заміну оливи КПП до кінця грудня🤟
Mr. Driver - з думкою про Вас!


    Інші роботи з ремонту VOLKSWAGEN

    Volkswagen Golf R 2019 — 2.0 TFSI EA888 Gen3 Робота: Горіхоструменна чистка впускних клапанів + заміна системи ...

    Детальніше

    Volkswagen Golf 2013 — 1.6 TDI Робота: Розвал-сходження / регулювання геометрії підвіски 📌 Причина звернення ...

    Детальніше

    Volkswagen Sharan 2.0 TDI Пробіг: 210 000 кмДвигун: 2.0 TDI EA189 (CFHC / CFFB)Робота: Повна заміна комплекту ГРМ 📌 ...

    Детальніше
    Контакти
    Контакти
    Контакти:
    Київ,
    Івана Дзюби 9
    Київ,
    Броварський пр., 44
    Київ,
    Віктора Некрасова 1/3
    Київ,
    Княгині Інгигерди 1/3
    Години роботи:
    • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
    • НдВихідний

    Перейти на сторінку контакти

    Залишити відгук

      Вибір рейтингу:

      (Безкоштовно з мобільного)

      Передзвонити вам?


        Дякую за звернення!

        Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.