Заміна передніх та задніх гальмівних дисків та профілактична робота супортів Volkswagen Golf GTI 2.0 TFSI
  • Автомобіль: Volkswagen Golf GTI 2.0 TFSI
  • Рік: 2013

Заміна передніх та задніх гальмівних дисків та профілактична робота супортів

Volkswagen Golf GTI 2013

2.0 TFSI — Повна заміна передніх і задніх гальмівних дисків + профілактика супортів


📌 Причина звернення / симптоми

  • Вібрації під час гальмування з високих швидкостей

  • Стукіт та нерівномірне гальмування на малих швидкостях

  • Збільшення гальмівного шляху

  • Корозія робочої поверхні дисків

  • Нерівномірний знос колодок

  • Підклинювання направляючих заднього супорта

Для GTI з активною манерою їзди профілактика гальмівної системи потрібна значно частіше, ніж на стандартних версіях Golf.


🔍 Діагностика

  • Передні диски — хвилястість та біметалічне побиття

  • Задні диски — корозія та досягнення мінімальної товщини

  • Передні поршні супортів — хід у нормі

  • Направляючі задніх супортів — стара загусла змазка, часткове підклинювання

  • Рівень гальмівної рідини — в нормі

  • Гальмівні шланги — без тріщин та пошкоджень


🛠 Виконані роботи

🔧 1. Гальмівні диски та колодки

  • Демонтаж коліс

  • Зняття супортів і старих гальмівних дисків

  • Ретельне очищення ступиць від корозії

  • Монтаж нових передніх та задніх дисків

  • Встановлення комплектів нових колодок (перед/зад)

🔧 2. Профілактика супортів

  • Повний розбір направляючих

  • Очищення від старої змазки

  • Перевірка стану пильників → заміна пошкоджених

  • Нанесення високотемпературної гальмівної змазки

  • Очищення та змазування посадкових місць колодок

  • Контроль легкості ходу поршнів супортів

🔧 3. Завершальні роботи

  • Прокачування гальмівної системи

  • Тестування ABS/ESP

  • Прогрів гальм на стенді

  • Тест-драйв із перевіркою стабільності гальмування


Використані оригінальні деталі (VAG Genuine)

ДетальOEM
Передні гальмівні диски 312×251K0 615 301 AA
Задні гальмівні диски 300×125K0 615 601 N
Передні колодки5G0 698 151 F
Задні колодки5K0 698 451
Пильники направляючихOEM
Високотемпературна змазкаOEM

На Golf GTI рекомендовано використовувати лише оригінал або TRW/Bosch (OEM-постачальники) — це забезпечує максимальний ресурс під навантаженням.


⚙️ Післяробочий контроль

ПараметрРезультат
Вібрації при гальмуваннівідсутні ✅
Гальмівний шляхкоротший та стабільний ✅
Робота супортіврівномірна, без підклинювань ✅
Акустикачисте гальмування без скрипів
ABS/ESPпрацюють коректно

🎯 Результат

  • Гальмівна система повністю оновлена

  • Стабільне, потужне та рівномірне гальмування

  • Супорти працюють правильно → забезпечено максимальний ресурс нових дисків і колодок

  • Автомобіль готовий до активної та безпечної їзди


🧠 Коментар майстра

Для Golf GTI рекомендований інтервал профілактики — кожні 20–30 тис. км, особливо при динамічному стилі їзди.
Підклинювання направляючих — типова проблема, яка призводить до передчасного зносу дисків та перегрівів.


Наш Тік-Ток

Заміна передніх та задніх гальмівних дисків та профілактична робота супортів Volkswagen Golf GTI 2.0 TFSI

-50% на заміну оливи КПП до кінця грудня🤟
Mr. Driver - з думкою про Вас!


    Інші роботи з ремонту VOLKSWAGEN

    Volkswagen Golf R 2019 — 2.0 TFSI EA888 Gen3 Робота: Горіхоструменна чистка впускних клапанів + заміна системи ...

    Детальніше

    Volkswagen Golf 2013 — 1.6 TDI Робота: Розвал-сходження / регулювання геометрії підвіски 📌 Причина звернення ...

    Детальніше

    Volkswagen Sharan 2.0 TDI Пробіг: 210 000 кмДвигун: 2.0 TDI EA189 (CFHC / CFFB)Робота: Повна заміна комплекту ГРМ 📌 ...

    Детальніше
    Контакти
    Контакти
    Контакти:
    Київ,
    Івана Дзюби 9
    Київ,
    Броварський пр., 44
    Київ,
    Віктора Некрасова 1/3
    Київ,
    Княгині Інгигерди 1/3
    Години роботи:
    • Пн. - Сб.9.00 - 19.00
    • НдВихідний

    Перейти на сторінку контакти

    Залишити відгук

      Вибір рейтингу:

      (Безкоштовно з мобільного)

      Передзвонити вам?


        Дякую за звернення!

        Вашу заявку прийнято, зв'яжемося найближчим часом.