- Автомобіль: Volkswagen Touareg 3.2 бензин VR6
- Рік: 2006
До нас заїхав позашляховик - Volkswagen Touareg з потужним двигуном VR6 на заміну прокладки клапанної кришки.
У клієнта підтікало мастило з прокладочки. Клієнту було запропоновано замінити прокладку клапанної кришки, на що він погодився.
Для виконання даної роботи, ми демонтували впускний колектор і побачили по двигуні просто жах. В головці блока циліндрів (ГБЦ) були дуже великі значні нарости мастила, що свідчило про те, що в автомобілі дуже рідко мінялись мастило та двигун їв це масло.
Обговоривши з власником ці всі проблеми, було вирішено демонтувати двигун, розібрати його та зробити капітальний ремонт двигуна, підкинути нові кільця та зробити головку блока циліндрів (ремонт ГБЦ) тому що коли ми вимиваємо ці всі відкладення мастила, то в двигуні пропадає тиск масла.
На цьому двигуні був зроблений наступний ряд робіт:
- зняття установка двигуна;
- дефектування двигуна;
- заміна повного комплекту ГРМ;
- заміна гідрокомпенсаторів;
- заміна поршневих кілець.
Після виконання цих всіх робіт, автомобіль почав працювати ідеально, після тривалої їзди був сухенький та нічого не підтікало. Ніяких проблем більше не виплило, стан нового мотору. Тому друзі, ми рекомендуємо заливати тільки перевірені мастильні матеріали, та міняти масло раз в 7,5 - 10 тисяч кіломентрів пробігу, або в противному випадку бути готовим до капіталочки двигуна.
Ремонт Фолцваген, заміна ГРМ, СТО Ваг Київ, ремонт двигуна ауді Київ, ТО ауді Київ








